Osečina (foto: Đorđe Đoković)
06.12.2022, 10:40
Opozicioni odbornici GG "Pokreni se" napustili sednicu Skupštine Osečine
Odbornici GG "Pokreni se", jedine opozicije u osečanskoj Skupštini, napustili su poslednju sednicu koja je održana 30. novembra, saopštila je Grupa građana "Pokreni se".
Kako se navodi u saopštenju, kap koja je prelila čašu je dostavljanje trećeg rebalansa budžeta za 2022. godinu neposredno pred samu sednicu, tačnije na ulazu u skupštinsku salu, a stavljena je kao vanredna tačka dnevnog reda. Na potpuno isti način kao i prilikom razmatranja drugog rebalansa na sednici Skupštine opštine 22. septembra.
"Naime, takvim postupanjem onemogućava se odbornicima da učestvuju u radu Skupštine, da iznose eventualne primedbe, ukažu na zloupotrebe, a da ne pominjemo mogućnost da ulože amandmane. Zakon o budžetskom sistemu je jasan i kaže da se rebalans budžeta donosi po istoj proceduri kao i budžet, odnosno postoje rokovi, javna rasprava, razmatranje na skupštinskom odboru za finansije… Ništa od toga ne postoji kod sadašnje vlasti", navodi se u saopštenju i dodaje:
"Osečanske SNS dahije smatraju da ako su na vlasti ne moraju da poštuju Zakon, niti da građanima polažu račune, osim svom idolu, čijoj slici na zidu se klanjaju i čiji lik i delo pokušavaju da kopiraju, jer oni su vlast. Neznanje i nestručnost, u kombinaciji sa osionim i bahatim ponašanjem, zavladali su Osečinom".
Grupa građana "Pokreni se" navodi da razloga ima mnogo zbog kojih vlast pokušava da sakrije kako troši pare građana Osečine i zašto rade tri rebalansa za manje od pola godine.
Izdvojili su samo neke: "zaduživanje opštine za ulično osvetljenje na 15 godina, dugovi i gubici JKP "Osečina", višestruko veći iznos od realnog za ugradnju kamera, stranačko namirivanje budžetskim parama, pa onda preteraju u napred navedenom, pa mora opet i opet – tajni rebalans".
"Pokreni se" poziva predsednika Skupštine opštine da svojim kolegama odbornicima omogući da učestvuju u skupštinskom radu tako što će odbornici blagovremeno dobijati materijal za sednice lokalnog parlamenta.