Dani domaćih rezervisani za Imlek (foto: Đorđe Đoković)
Dani domaćih rezervisani za Imlek (foto: Đorđe Đoković)
18.10.2019, 06:54

“Dani domaćih” u oktobru rezervisani za Imlek

č: | fb:

Kampanja valjevskog Europroma pod nazivom "Dani domaćih", u okviru koje se svakog meseca predstavlja po jedan ili više domaćih proizvođača, nastavljena je i u oktobru.

 

Ovog meseca u centru pažnje je kompanija "Imlek", čiji su proizvodi na specijalnim akcijskim cenama u svim maloprodajnim objektima Europroma. 

 

- Ukoliko bismo kampanju "Dani domaćih", koju je Europrom otpočeo u septembru prošle godine, sveli na jednu rečenicu i da srž i cilj te kampanje kažemo u nekoliko reči, to bi glasilo: vraćanje poverenja krajnjeg potrošača u domaći proizvod. Cilj je jasno postavljen, ali nije ni malo lako ga dostići – rekla je PR menadžer Europrom-a Bojana Perić.

 

Europrom već više od godinu dana, zajendo sa svojim partnerima domaćim proizvođačima, radi na ostvarenju cilja kroz brojne aktivnosti koje se realizuju svakog meseca.

Bojana Perić

Bojana Perić (Foto: Đorđe Đoković)

 

Bojana Perić kaže da je krajnji potrošač od kampanje Dani doćaćih ima višestruku korist. Navodi dve.

 

- Prva, možda najočiglednija, jeste cenovna priča. Ono što je zajedničko jeste da se iz asortimana domaćeg proizvođača izdvoji jedan broj domaćih proizvoda i da u svim objektima Europroma tokom celog meseca ti proizvodi imaju sniženu cenu. I to nije klasična akcijsk aponuda. Druga korist je suštinska i srž ove priče, a to je upoznavanje sa domaćim proizvodom – kazala je Perić.

 

Takođe, dodala je, ova kampnaja pruža podršku domaćim lokalnim proizvođačima, preko promocije njihovih proizvoda, ali i pomoć da što lakše i brže pronađu put do krajnog potrošača.  

 

Kada su u pitanju nacionalni brendovi i proizvodi neki smatraju da njih nije potrebno promovisati na ovaj način s obzirom na to da postoje decenijama. Bojana Perić smatra da i takve proizvode treba približiti potrošačima i pored toga što za njih znaju generacije. Takva je upravo kompanija Imlek.

 

- To što neko poznaje određene proizvode, ne mora da znači i da zna informacije poput toga kakvu tehnologiju Imlek koristi za preradu mleka, odakle se pribavljaju sirovine, koliki su kapaciteti, koliko Imlek dnevno otkupljuje mleka..., to su informacije vredne pažnje, a koje većina potrošača ne zna i nema priliku da ih čuje, a one su i te kako bitne – navela je Perić i objasnila zbog čega.

 

- Da bismo verovali nečemu moramo imati što više informacija. Upravo to radimo kroz kampanju "Dani domaćih", čak i kada se radi o dobro poznatim nacionalnim proizvodima – rekla je PR menadžer Europroma.

Marija Malović

Marija Malović (Foto: Đorđe Đoković)

 

Upravo više i zanimljivih informacija o kompaniji Imlek, koja je osnovana pre 66 godina, novinarima je saopštila regionalni menadžer za odnose sa javnošću Marija Malović.

 

Navela je da kompanija sarađuje sa preko 4000 hiljade srpskih domaćina od kojih dnevno prikupi oko milion litara mleka. Valjevski kraj je jedan od najznačajnijih s obzirom na to da se od 600 poljoprivrednika dnevno otkupi 55 tona mleka.

  

Bojana Perić je naglasila da u kampanju "Dani domaćih" žele da uključe i mlade generacije potrošača, jer svako sutra pripada upravo njima.

 

- Budućnost svega, pored ostalog i budućnost domaće privrede, leži u njihovim rukama i od njih zavisi privredni razvoj i našeg grada i države. U glavama mladih treba na vreme posejati to seme verovanja u domaći proizvod, ponavljam ne bojkota stranih proizvoda, nego vera u domaće. Svesni smo da trenutna situacija u našoj zemlji nije takva i nikako nije dobro da se takva klima nastavi i na generacije koje dolaze – zaključila je Bojana Perić.

 

Uz poruku da je važno povratiti veru u domaći proizvod, Bojana Perić je najavila nove aktivnosti u okviru kampanje "Dani domaćih" od novembra. U svim maloprodajnim objektima Europroma potrošači će moći da vide žute obeleživače cena, koji će označavati proizvode kampanje "Dani domaćih".

   

 

 

Aktuelno

Izjava za odabrane medije (foto: www.leparecvaljeva)
Saopštenje Pre 1 dan

UNS: MUP treba jednako da tretira sve medije

Udruženje novinara Srbije protestuje zbog toga što mnogi valjevski novinari nisu pozvani na sastanak, u kome su učestvovali ministri Ivica Dačić i Darko Glišić i predstavnici štabova za vanredne...  · 1 komentar