Dejan Miljković, Bojana Perić i Maša Cvetković (foto: Kolubarske.rs)
Dejan Miljković, Bojana Perić i Maša Cvetković (foto: Kolubarske.rs)
15.01.2020, 07:58

I 2020. biće u znaku "Dana domaćih" i "30 za ponos"

č: | fb:

Kampanja vajevskog "Europroma" pod nazivom "Dani domaćih", koja je startovala u septembru 2018. godine, u okviru koje se svakog meseca predstavlja po jedan ili više domaćih proizvođača, nastavljena je i 2020. godine.

 

Prva kompanija koja se predstavlja kupcima najveće valjevske trgovine je "Moravka" iz Leskovca, čiji proizvodi će do kraja meseca biti po akcijskim cenama u svim maloprodajnim objektima Europroma. 

 

PR menadžer kompanije Europrom Bojana Perić je rekla da je za godinu i po dana, od kada traje kampanja, bilo komentara o tome da li treba da se u okviru "Dana domaćih" nađu i proizvodi kompanija čije krajnje vlasništvo u ovom trenutku nije srpsko. Perić je ponovo objasnila koji su to kriterijumi da bi neki proizvod bio srpski i naglasila da je bitno da se u svesti krajnjeg potrošača otkloni ta nedoumica šta je zapravo domaći proizvod.

 

- Ako sa jedna strane imamo proizvod koji Srbija uvozi i sa čijom proizvodnjom naša zemlja nema nijakve veze, to je strani proizvod. Sa druge strane, ako imamo proizvod kompanije koja nije srpska, ali se celokupna proizvodnja odvija na teritoriji naše Republike i to od sirovina koje su u celini ili u najvećem procentu sa našeg područija, i ako su ljudi, koji su zaposleni u tim kompanijama, iz Srbije, kao i koopreanti, onda nikako ne možemo da stavimo znak jednakosti između ta dva proizvoda. Moram da kažem da su svi proizvodi koje smo predstavili u okviru kampanje "Dani domaćih" ispunjavali kriterijume koji su ih svrstali u domaće – rekla je PR menadžer kompanije Europrom.

 

Pogled na domaći proizvod mora biti iz iste perspektive.

 

Bojana Perić je dodala da kampanjom "Dani domaći" ne bojkotuju strane proizvode niti pozivaju potrošače da ne kupuju uvozne proizvode. "Ovde je reč o tome da, ako mi kao društvo i pojedinci ne sačuvamo i ne negujemo domaći proizvod niko to drugi neće učiniti", poručila je Bojana Perić.

 

Prema njenim rečima kompanija Moravka iz Leskovca, koja će biti u centru pažnje u decembru, je "prava" srpska ili domaća kompanija po svim kriterijumima.

 

Dejan Miljković i Bojana Perić

Dejan Miljković i Bojana Perić (Foto: Kolubarske.rs)

Komercijalni direktor leskovačke kompanije Dejan Miljković je izrazio zadovoljstvo zbog toga što učestvuju u kampanji "Dani domaćih". Za svoju kompaniju je naveo da je sto posto srpska firma, zapošljava 200 radnika, godišnje proizvede 12 000 tona gotovih proizvoda i ima tri segmenta poslovanja ili programa.

 

- Prvi je "Kafa od kafe", drugi segment je pakovanja robe kroz dodatke jelima, sredstva za pripremu kolača, žito-mlinski proizvodi, praškasto zrnasti proizvodi... Treći deo proizvodnog programa su napolitanke koje su za relativno kratko vreme doživele veliki uspeh tako da od ove godine idemo u proširenje kapaciteta. Sirovine pažljivo biramo, sve je sto posto domaće, pratimo trendove i želimo da našim potrošačima omogućimo standardizovano kvalitetne proizvode uz pristupačne cene – naveo je Miljković.

 

On je najavio da u januaru potrošače i kupce u Europromu čekaju niže cene proizvoda iz sva tri segmenta proizvodnje. Kafa-Kafica, napolitanke i brojni drugi proizvodi Moravke iz Leskovca u svim maloprodajnim objektima Europroma biće obeleženi žutim obeleživačem.

 

"30 za ponos"

 

U okviru još jedne Europrom kampanje  "30 za ponos", koja je počela u decembru prošle godine a u okviru koje se promovišu postignuća i uspesi trideset mladih iz Valjeva i drugih opština u kojima Europrom ima svoje maloprodajne objekte, na konferenciji za novinare predstavljena je jedan od trideset Maša Cvetković, mlada i uspešna valjevska plivačica.  

Maša Cvetković

Maša Cvetković (Foto: Kolubarske.rs)

 

Maša ima 12 godina, učenica je šestog razreda OŠ "Andra Savčić", a kao svoje najveće uspehe je navela to što je proglašena za najboljeg sportistu grada Valjeva i to što je dobila godišnju nagradu grada Valjeva za oblast sporta.

 

- Imam mnogo medalja sa državnih prvenstava i državna sam šampionka na 200 metara kraul, a druga sam na 400 metara kraul. Oborila sam i tri državna rekorda na 1500 metara kraul. Imam skoro 200 medalja i dosta dobrih rezultata. Zahvalna sam što sam učesnica ove kampanje koju je pokrenula kompanije Europrom zbog toga što nam je data prilika da se pokažemo mi mladi, kao i da govorimo o našim uspesima - rekla je Maša.

 

Ona je najavila svoj odlazak i na veliko međunarodno takmičenje u Mađarsku, koje je jedno od "jačih u Evropi", a pre toga učestvovaće na kupu u Subotici.

 

Na pitanje novinara ko finansira sva putovanja na takmičenja, naročito ona van zemlje, Maša kaže da "većinu toga plaćaju roditelji".

 

- Oni finansiraju većinu mojih takmičenja i veći deo troškova oni pokrivaju, dok klub plaća nešto malo i to za nas koji imamo medalje. Smeštaj, prenoćište, hranu, opremu..., sve plaćaju moji roditelji", kaže Maša Cvetković najuspešnija valjevska plivačica.

 

Aktuelno

 (foto: )
U petak i u Valjevu Pre 2 sati 48 minuta

Zastani Srbijo - "15 minuta za 15 života"

Koalicija "sVAanuće" poziva da se u petak, 22. novembra u 11 časova i 52 minuta, svi pridruže akciji "15 minuta za 15 života". Akcija je planirana u centru Valjeva, na raskrsnici ulica Vuka...