![Zatvorena blagajna (foto: Kolubarske.rs)](/images/cache/770x515/crop/images%7Ccms-image-000031646.jpg)
Zatvorena blagajna (foto: Kolubarske.rs)
12.02.2025, 07:51
Zatvorene blagajne, otvoreni e-računi za struju uz popuste
Nakon što je zatvorena blagajna Elektrodistribucije u centru grada, u Čika Ljubinoj ulici, građani su račune za struju, bez plaćanja provizije, mogli da plaćaju na blagajni u valjevskoj Elektrodistribuciji u Suvoborskoj ulici. Međutim, od kraja prošle godine i ta blagajna je zatvorena što je izazvalo negodovanje i nezadovoljstvo naročito starijih sugrađana koji nisu "vični" elektronskom plaćanju pa su primorani da plaćaju i proviziju što uvećava njihov račun za struju.
Ogranak "EPS snabdevanje" navodi da je blagajnički rad u poslovnicama Elektroprivrede Srbije prestao zbog unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova. Podseća da je odluka o prestanku blagajničkog rada doneta jer je čak 87 odsto građana račune za električnu energiju plaćalo preko portala "Uvid u račun", poslovnih banaka i Pošte Srbije, drugih platnih institucija, a svega 13 odsto je plaćalo na blagajnama EPS.
"Do 30. oktobra 2025. građani koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije "EPS Uvid u račun" ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije. EPS odobrava i popust od pet odsto za redovno plaćanje računa koji koristi 65 odsto građana, a svi kupci mogu i da se opredele za elektronski račun i ostvare dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu", navodi se u odgovoru i dodaje:
"Oni koji nisu vični informacionim tehnologijama, prvenstveno stariji sugrađani, moći će da plate račune, kao i sve svoje druge račune, na šalterima pošta, banaka i ostalih platnih institucija. Banka Poštanska štedionica je ponudila proviziju od 30 dinara građanima koji plaćaju EPS-ove račune na njihovim šalterima, za iznose do 6.000 dinara".
U poslovnicama Elektro privrede Srbije, kao i do sada, građani mogu da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.
EPS obaveštava da će biti menjan poziv na broj
Elektroprivreda Srbije (EPS) obaveštava potrošače da će, počev od januarskog računa, biti menjan poziv na broj.
"U nastavku unapređenja poslovnog sistema Akcionarsko društvo "Elektroprivreda Srbije" obaveštava kupce da će se počev od računa za januar 2025. godine svakog meseca menjati poziv na broj. U okviru novog poziva na broj za domaćinstva poslednje četiri cifre će predstavljati godinu i mesec obračunskog perioda (na primer XX-XXXXXXXXXXX-2501 na računu za januar 2025)", navodi EPS.
Promena se odnosi na kupce iz svih regionalnih područja, dodaju oni, osim za domaćinstva sa područja Beograda, koja će promenu poziva na broj dobiti u narednom periodu, o čemu će biti obavešteni.