Predstavljanje novog spota (foto: Đorđe Đoković)
10.12.2014, 14:01
Spot „Kad te probude“ sniman i u Valjevu
Spot za pesmu „Kad te probude“, koji je najvećim delom snimljen u Tešnjaru, Neverne bebe su juče promovisale u Valjevu, čini se sa posebnim zadovoljstvom, koje je višestruko. Snimajući spot u rodnom gradu, u produkciji valjevske agencije „ASmedija“, i uz podršku Valjevske pivare, promovišući Valjevsko pivo, Neverne bebe su pokazale svoju privrženost i odnos prema Valjevu.
„Posle 20 godina karijere ostali smo privrženi svom rodnom gradu. I dok se bavimo karijerom nikada ne ostavljamo po strani i nikada ne zaboravljamo ono što nam je suštinski bitno, a to je odakle smo, ko smo, šta smo i šta nosimo u sebi“, kaže Milan Đurđević, frontmen Nevernih beba.
Spot za pesmu „Kad te probude“ je, kaže Đurđević, jedan logičan nastavak svega onoga što je bend do sada radio. On podseća da je spot za pesmu „Gde ima nas“ snimljen na Gradcu 2007. godine, potom je, prošle godine, za „Sudnji dan“ izabrana Petnička pećinia, tako da je snimanje spota „Kad te probude“, koji je sniman u Tešnjaru, na prostoru kod spomenika Stevanu Filipoviću i u Domu vojske, gde su Bebe održale humanitarni koncert, najlogičniji nastavak „da pokažemo koliko volimo ovaj grad!“
„Ideja da kroz najnoviji spot promovišemo Valjevo, upravo je i krenula od tog humanitarnog koncerta u Domu vojske za poplvljena područja. Kreativni ljudi iz agencije ASmedija su mi predložili da taj koncert snimimo, da bude dokument, pečat jednog vremena ili kritičnog trenutka u kome smo se svi zajedno našli. Istovremeno imali smo u nekoliko gradova u Srbiji i inostranstvu odlične i izuzetno posećene koncerte, tako da smo ubacivali i kadrove sa tih koncerata, koji na neki način oslikavaju 20, i to uspešnih, godina Nevernih beba“, objašnjava Đurđević.
Komercijalna direktorka „Valjevske pivare“ Slavica Tomašević kaže da je ovo značajna saradnja dva valjevska brenda. „Bitno nam je da se u regionu i van zemlje, zajedno sa ovakvom grupom, kakva je Neverne bebe, promoviše Valjevsko pivo, koje ima kvalitet i tradiciju, i da zajedno promovišemo Valjevo”, kaže Tomašević i dodaje da je važno biti prisutan i na koncertima popularne grupe, koja ima mlađu publiku.
"Valjevo doživljavamo kao naš grad", rekle su Tijana i Jelena zahvaliviši se AS mediji na odlično i profesionbalno urađenom spotu. „Valjevo nam uvek pruža inspirativnu energiju”, poručile su vokali Nevernih beba..