Konferencija za novinare Dani domaćih Europrom (foto: Kolubarske.rs)
Konferencija za novinare Dani domaćih Europrom (foto: Kolubarske.rs)
07.02.2020, 11:28

"Dani domaćih" u februaru u znaku domaćih iz valjevskog kraja

č: | fb:

Valjevski Europrom je i u februaru nastvio kampanju "Dani domaćih", koja je započela u septembru 2018. godine, u okviru koje se predstavljaju domaći proizvođači, a kupcima svoje proizvode nude po akcijskim cenama.

 

Takođe, Europrom je nastavio i kampanju "30 za ponos", koja je počela u decembru prošle godine, a u okviru koje se promovišu postignuća i uspesi trideset mladih iz Valjeva i drugih opština u kojima Europrom ima svoje maloprodajne objekte. Među "30 za ponos" je Marko Dević, učenik valjevske Tehničke škole čiji su uspesi predstavljeni na konferenciji za novinare.

 

Prema rečima Bojane Perić, PR menadžera Europroma, ovog meseca u centru pažnje su, ne samo kvalitetni domaći, nego proizvodi iz valjevskog kraja, lokalnih proizvođača, otuda februarska akcija nosi naziv "Dani domaćih iz našeg kraja".

 

Ona je podsetila da je Europrom priču o domaćim proizvodima pokrenuo pre šest godina i da je veliki deo javnosti i potrošača upoznat sa konceptom robne marke "Domaće". To je inicijativa valjevske trgovine koju je podržalo desetak lokalnih proizvođača.

 

- Kao što sam naziv kaže reč je o proizvodima koji su proizvedeni u našim krajevima, a sirovine koje ulaze u sastav ovih proizvoda su takođe iz naših krajeva, dok je preko 300 ljudi uključeno u proizvodnju domaćih kvalitetnih proizvoda, koji su zasnovani na tradicionalnim recepturama, naravno uz primenu savremenih tehnologija i standarda. I ono što je najbitnije jeste to da je zajednička nit, koja nas je okupila, visok kvalitet svih proizvoda koji u svom sastavu nemaju štetne aditive i štetne primese, što je izuzetno važno za naše potrošače - naglasila je Bojana Perić PR menadžer Europroma.

 

Navela je da je reč o proizvodima koji se svakodnevno nalaze na našim trpezama, kao što su sir, kajmak, jaja, kačkavalj, hleb, meso, kolači, krem čokolada i sokovi...

 

- Sama ova priča oko robne marke "Domaće" podstiče lokalni i regonalni razvoj, to je jedan vid podrške i ne samo da pomaže da se njihovi proizvodi nađu na policama, nego da budu konkurentni i da opstanu na tržištu, a samim tim oni šire svoje proizvodne kapacitete i asortiman, i zapošljavaju sve veći broj radnika – navela je Bojana Perić. Dodala je da je "malim proizvođačima" neophodna i marketinška podrška i to je takođe nešto što Europrom pruža lokalnim proizvođačima promovišući "Domaće" proizvode.

 

Perić je saopštila nekoliko podataka koji govore u prilog tome da svi proizvođači koji su deo priče "Domaće" beleže rast prodaje svojih proizvoda. Prema njenim rečima najveći rast u prošloj u odnosu na pretprošlu godinu zabeležili su mlekara "Kačarević", preko pedeset posto, i mlekara "Agro Maja" od skoro 60 posto rasta prodaje u objektima Europroma.  

 

Među "Domaćim" je i pekara "Beljić", koja je, kako je navela Perić, prethodnih godina od "male lokalne pekare, koja je svoju delatnost obavljala u malom prostoru, prerasla u veliku sa većim kapacitetima".

 

Aleksandar Beljić predstavnik pekare "Beljić" je rekao da pekara ima novi objekat od 400 kvadrata proizvodnog prostora i oko 100 kvadrata magacina.

 

- Zahvajujući novoj opremi proizvodimo do 15.000 jedinica u 24 časa, a u pitanju su integrali proizvodi. Posebno ističem integralni i hleb sa ognjišta koji je napravljen sto posto od brašna koje se dobija mlevenjem celog zrna pšenice, sadrži kvasac, so i vodu bez dodatnih primesa. Obrada ovog testa se vrši ručno, a hleb se peče u peći na drva iz koje odlazi direktno na police i do potrošača – objasnio je Aleksandar Beljić.

 

Dodao je da povezanost pekare "Beljić" sa regionalnim liderom u trgovini kompanijom Europrom kroz priču "Domaće" omogućava povećanje proizvodnje i rast prodaje.

 

Mlekara "Agro Maja" postoji i radi deset godina, rekao je Mileta Bojanić zamenik direktora mlekare uz podsećanje da su sa radom počeli u jednoj prostoriji od 70 kvadrata i sedam zaposlenih, sa proizvodnjom od 350 litara mleka.

 

- Posle deset godina rada imamo moderan objekat od 1500 kvadrata, otkupljujemo 20 tona mleka od 440 proizvođača sa teritorije sedam opština, i imamo 38 zaposlenih. Proizvodimo tri proizvoda: kačkavalj "Krstaš" sa 35 posto mlečne masti u suvoj materiji, novi proizvod je topljeni sir za mazanje, podseća na "Zdenku", sadrži 25 posto mlečne masti, i treći proizvod je sir "urda", poznat onima koji se bave pekarstvom. Poseban akcenat je na kontroli kvaliteta proizvoda, počev od analize ulazne sirovine u našoj labaratoriji, i dvostruka pasterizacija proizvoda. Proizvode plasiramo na području Srbije i Crne Gore – rekao je Bojanić, koji je takođe istakao značajnu i odličnu dugogodišnju saradnju sa Europromom i Domaćim trgovačkim lancem (DTL).

 

Kako je najavljeno na konferenciji za novinare, u februaru će u svim maloprodajnim objektima desetak proizvoda čak osam domaćih proizvođača biti na akciji, a za svaki od njih biće organizovana degustacija proizvoda.

Aktuelno

Dragiša Božić (foto: )
In memoriam Pre 12 sati 19 minuta

Dragiša Božić (1934 - 2024)

U nedelju, 24. novembra, u 90-oj godini preminuo je Dragiša Božić iz Moravaca kod Ljiga, seljak, novinar, humorista, poslanik, istraživač prošlosti, publicista.   Što se formalnog...