Milan Škobić i Bojana Perić (foto: Đorđe Đoković)
Milan Škobić i Bojana Perić (foto: Đorđe Đoković)
11.03.2020, 13:09

Europromovi Dani domaćih u znaku Henkela

č: | fb:

Valjevska trgovinska kuća Europrom nastavlja i u martu kampanju "Dani domaćih". Ovaj mesec biće u znaku proizvoda kompanije Henkel, tako da će potrošačima po pristupačnim cenama biti dostupni brojni hemijski proizvodi ove kopmanije proizvedeni u Kruševcu.

 

Bojana Perić PR menadžer Europroma je podsetila da su do sada kroz kampanju "Dani domaćih" u prvi plan stavljani prehrambeni proizvodi,  što je donekle bilo i logično, ali ovog meseca u prvi plan su stavljeni jvalitetni domaći proizvodi hemijske industrije.

  

- Nismo do sada imali priliku da govorimo o proizvodima hemijske industrije, ali ono što je dobro i ohrabrujuće jeste to što se situacija menja u korist domaćih proizvoda i u ovom segmentu. Najnovija istraživanja govore o tome da su potrošači počeli da vraćaju poverenje u domaću hemijsku industriju, tačnije proizvode kućne hemije. Naša poruka je da kada govorimo o kampanji "Dani domaćih" i negovanju domaćih proizvoda mi ne želimo da govorimo samo o prehrambenim domaćim proizvodima, nego želimo da pažnju posvetimo i kvalitetnim domaćim hemijskim proizvodima - rekla je Perić.

Bojana Perić

Bojana Perić (Foto: Đorđe Đoković)

 

Prema internim anketama, koje je uradila trgovina Europrom, većina potrošača kao prvu asocijaciju na domaći proizvod iz oblasti kućne hemije imaju brend Merix, što, kako reče Bojana Perić, nije bez razloga s obzirom na to da je Merix domaći, autentičan brend sa dugom tradicijom tako da je skoro 40 godina prisutan u domaćinstvima u Srbiji.

 

Predstavnik kompanije Henkel Milan Škobić, trade marketing i category menager podsetio je da je kompanija Henkel u Srbiju došla 2002. godine nakon privatizacije čuvene kruševačke fabrika Merima.

 

- Henkel je baš kao i Merima nastao u 19. veku kao jedan porodični biznis, stoga nam je jako bitno čuvanje tradicije i vrednosti koje propagiramo godinama unazad. Od dolaska 2002. godine Henkel je u srpsku kompaniju uložio preko 200 miliona evra kroz razne projekte vezane za modernizaciju postojećih i izgradnju novih proizvodnih pogona i skladišnih kapaciteta. Možemo reći da se proizvodna linija u Kruševcu smatra jednom od najmodernijih u celom sistemu Henkel. Nastavili smo da proizvodimo domaće brendove kao što su Merix i Mer, i da ih usavršavamo, a istovremeno proizvodimo internacionalne brendove kao što su Persil, Somat, Bref. S ponosom možemo da kažemo da iz postrojenja u Kruševcu snabdevamo preko 70 miliona ljudi širom sveta u 37 zemalja, među kojima su SAD, Rusija, Australija… - naveo je Škobić i naglasio da zajedno sa zaposlenima u Kruševcu čuvaju tradiciju dugu 180 godina.

Milan Škobić

Milan Škobić (Foto: Đorđe Đoković)

 

Dodao je da pored toga, Henkel nastoji da bude "prijatelj zajednice u kjojoj posluje", te su posvećeni očuvanju životne sredine i to tako što posluju po najsavremenijim standardima, ali i organizovanjem brojnih akcija.

 

- Naši zaposleni sami daju predloge koje projekte treba realizovati i kojim udruženjima pomoći, u njihovu realizaciju se direktno uključuju, a novac obezbeđuje naša kompanija. Pomogli smo brojnim ustanovama u Srbiji, kao što su bolnice, škole, vrtići – rekao je Škobić.

 

Uz zahvalnost valjevskom Europromu na tome što su se i Henkelovi proizvodi našli među domaćim i kvalitetnim proizvodima u kampanji "Dani domaćih", Milan Škobić je najavio da će do kraja marta u prodajnim objektima Europroma po akcijskim cenama biti proizvodi Merix i Mer.  

 

Aktuelno

Dragiša Božić (foto: )
In memoriam Pre 7 sati 22 minuta

Dragiša Božić (1934 - 2024)

U nedelju, 24. novembra, u 90-oj godini preminuo je Dragiša Božić iz Moravaca kod Ljiga, seljak, novinar, humorista, poslanik, istraživač prošlosti, publicista.   Što se formalnog...