Poslednji komentari
-
Vlasnik pekare će ukloniti nadstrešnicu
„kad već toliko nekome smeta”, rekao je Milenko Dragojević, vlasnik pekare Ništa on ne razume...
-
Aleksandar Vučić pustio u rad novi pogon
Hajde se vi lepo pokupite i ostavite nas da sami uočavamo lepe i loše stvari. Ne treba nama gomila ljudi sa stavovima na papirićima da nam govori šta je lepo, a šta ne. Da je sreće, pa da se prođe kroz vaše IP adrese i da se pokažnjavaju oni koji očigledno planski komentarišu sa ciljem uticaja na mišljenje stanovništva. Stvarno mi ne pada na pamet da vas omalovažavam, verujem da ste samo dovedeni u poziciju gde za neko bedno obećanje sedite i pišete komentare, ali je to svakako tužno i neispravno.
-
Aleksandar Vučić pustio u rad novi pogon
I naravno, ja nigde nisam pljuvao otvaranje radnih mesta, to mi ne ubacujte u usta. Ja sam doveo u pitanje način na koji se to radi. Postavljam pitanje koliko je to stabilno i održivo.
-
Aleksandar Vučić pustio u rad novi pogon
Što se mene tiče, nije mi bitno za čijeg je mandata. Mislim da to nikoga ne treba da zanima kada smo u situaciji da imamo tolike dužnike koji se i dalje šire na račun svih nas. Bonus. Ja uopšte ne ulazim u to da li fabrikom upravljaju Pera ili Mika, ulazim u to da u ovom trenutku neko ne radi odgovorno posao i da mu država to dozvoljava. Ako je Vama normalna situacija da neko ne plati toliki porez, meni nije. Ja neću da zbog takvih odluka sutra neko pogine jer je rupa na putu, jer hitna nije mogla da dođe zbo nedostatka goriva, a da ne pričam o tome što generacije već odrastaju bez bioskopa, pozorišta i ostalih kulturnih sadržaja. Znate, to je normalan život i to se dobrim delom finansira iz budžeta, budžeta koji pune poreski obveznici. To se zove odgovornost.
-
Aleksandar Vučić pustio u rad novi pogon
Ispravka: Poslednji put pristupljeno dokumentu 14.05.2016.
-
Aleksandar Vučić pustio u rad novi pogon
Danas se ceo dan ponavljam kojekude, ali moram. Dakle, nije teško proširivati fabriku kada se ne plaća porez ;) Krušik duguje 2.592.129.197 RSD za porez. To duguje svima nama, ali eto bez obzira što su drugi po veličini poreski dužnik u državi to ne smeta ovim proširenjima. Dame i gospodo, čim pre shvatimo budžet kao nešto što je naše pre će nam realno biti bolje. Batalite ove šarene laže. Izvor: http://www.poreskauprava.gov.rs/biro-za-informisanje/novosti/2472/spiskovi-najvecih-duznika-na-dan-31032015-godine.html Poslednji put pristupljeno dokumentu 14.04.2016.
-
„Važnije je radove uraditi kvalitetno, nego u roku”
Свако ко креће у процену времена потребног за било акакв пројекат мора да зна да урачуна и непредвиђене околности као фактор који може пролонгирати време завшетка рада. У овом случају се вероватно и знало за бројне факторе, попут тога да су цеви плитко постављене (јесте да прописи кажу једно, али пракса је показала другачије и посебно је питање зашто су цеви плитко). Изјава је потпуно трагична и преварантска. Чисто бежање од одговорности. Господо, када нешто планирате обавезно се у временске рокове урачунавају и сви негативни фактори који могу утицати на радове, па се у јавност изађе са планираним оквиром завршетка радова, рецимо од три до пет месеци. Све преко пет месеци у том случају указује на пропусте у раду и то је нечија грешка, није се само тек тако десило. Наше паре трошите, то морате знати. ;)
-
Saobraćaj će biti normalizovan 1. marta
Ово је потпуно невероватно да се неколико стотина метара пруге (па и да је километара) ради око 10 месеци. Без обзира на све остале радње. Ово је ипак једна од важнијих саобраћајница у држави (да не кажем битна је не само за путнички транспорт, већ и за робни). Да не причам око ових нагађања колико шта кошта и траје. Весели додатак је што је Радовановић ''убеђен'', шта било ко има ту да буде убеђен?! Зна се шта је приоритет и шта су планови и рокови. Нема ту простора за лична убеђења.
-
,,101 problem Valjeva'' – kako ih rešiti
Постоји ли шанса да се уведе нешто шири спектар категорија проблема? Ја сам хтео да напишем нешто што има везе са градском управом, али видех да су спонзори. Проблем се сам указао :)